Przetestuj kapsułki Vizir - testowanie dla 4 000 osób


Dzisiaj startuje nowa akcja na everydayme gdzie będą do testowania kapsułki Vizir dla 4 000 osób.

Aby wziąć udział w projekcie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który dostępny będzie dla zarejestrowanych członków Grona Ambasadorów już od 27 sierpnia!

Jako Ambasador marki, w trakcie 8 tygodni trwania projektu, możesz dzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i opinią na temat produktu z przyjaciółmi i znajomymi. Masz również możliwość przekazywania swoich opinii za pomocą ankiet internetowych projektu oraz opinii innych poprzez wysyłanie raportów z rozmów o produkcie.

Dołączając do zespołu Ambasadorów danego projektu otrzymujesz bogaty pakiet informacji na temat produktu, najczęściej pełnowartościowy produkt dla Ciebie oraz próbki lub kupony do przekazania innym.

Liczba miejsc w każdym projekcie jest ograniczona. Zgłoszenie do projektu nie gwarantuje w nim udziału.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):









Udostępnij: :
 

+ komentarze + 13 komentarze

Anonimowy
27 sierpnia 2014 09:26

Ciekawe o której godzinie rozpocznie się akcja..

Anonimowy
27 sierpnia 2014 11:20

tak ale wyraznie pisze dla tych co nie umieją czytać. AMBASADORZY OTRZYMAJĄ MAILA Z ANKIETĄ DO WYPEŁNIENIA, wiec nie każdy ją dostanie, tylko te osoby które są zarejestrowani jako ambasadorzy

Anonimowy
27 sierpnia 2014 11:39

tak oczywiście, jeżeli potraficz czytać >> (Aby wziąć udział w projekcie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który dostępny będzie dla zarejestrowanych członków Grona Ambasadorów już od 27 sierpnia!) << każdy kto się zarejstruje jest ambasadorem, więc jaki problem się zarejestrować?

Anonimowy
27 sierpnia 2014 11:58

A wcale nie tak łatwo, za pierwszym razem kiedy założyłam konto nie zwróciłam uwagi na zakładkę "grono ambasadorów", pobieżnie obejrzałam o co tam chodzi bo nie miałam czasu. Po prostu zarejestrowałam się po tę kapsułkę testową. Po jakimś czasie wróciłam do strony i ją przekopałam bo miałam więcej czasu i dopiero wtedy kliknęłam zarejestruj się do ambasadorów. Niestety minęło 7 dni i link aktywacyjny mi wygasł. Musiałam zlikwidować stare konto i założyć je drugi raz. Więc trochę wysiłku trzeba w to włożyć i mieć czas. No chyba, że wszyscy są bystrzejsi ode mnie i od razu pchają się do ambasadorów:)

Anonimowy
27 sierpnia 2014 13:07

Na stronie grona ambasadorów nadal cisza...ciekawe, o której będzie można wypełnić formularz.

Anonimowy
27 sierpnia 2014 13:43

no własnie ja tez czekam i sprawdzam co chwilę :)

Anonimowy
27 sierpnia 2014 14:08

już jest to dostępne

Anonimowy
27 sierpnia 2014 14:13

Już się zapisałam do projektu, wystarczy cierpliwie czekać na wiadomość :)

Anonimowy
27 sierpnia 2014 14:36

Ciekawe czy uda mi się zakwalifikować?:) Trochę późno, bo parę minut temu dopiero siadłam do komputera, przypuszczam, że tak jak z Biedronką tysiące osób przede mną już zdążyły się zapisać. No chyba, że biorą pod uwagę tę rubrykę "dlaczego ja?" to może cudem się załapię:) Gosiu Goniuu, uwielbiam Cię, i Twojego bloga!:) W te wakacje aż 5 rzeczy dostałam za darmo, które zamieszczałaś:)

27 sierpnia 2014 15:20

nie lubię pytań:
przekonaj nas że to ty powinnaś dostać od nas kapsułki piorące,,,
co wtedy piszecie?jak przekonujecie do siebie?
mi nigdy to nie wychodzi

Anonimowy
27 sierpnia 2014 19:17

@bozakrufka, sposoby każdy ma inne ale mało kto zdradza swoje skuteczne sposoby bo inaczej zwiększa się liczba potencjalnych wygranych innych i minimalizuje Twoja własna szansa:) Moja rada to bądź twórcza i aktywna:)

Anonimowy
31 sierpnia 2014 16:41

Kiedy beda ogloszone te 4000 tysiace osob ?

Anonimowy
19 września 2014 14:17

ja będe testowała:) Otrzymłam meila potwietdzającego

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger