Nagroda z konkursu Rossnet "Zapraszamy przyszłe mamy"


Jakiś czas temu informowałam Was o konkursie w Rossmanie "Zapraszamy przyszłe mamy" >>TUTAJ<< gdzie do wygrania było aż 1000 nagród. Udało mi wygrać zestaw produktów AVENT (laktator manualny Avent Natural z butelką 125 ml i smoczkiem; smoczek uspokajający Avent 0-6 m) o wartości 246 zł brutto. Cena taka podana w regulaminie konkursu. Ciekawe jak to się ma do tego że laktator ten na allegro nówkę można kupić za ok 80zł, w sklepach internetowych za ok. 100zł, więc skąd ta cena? Chyba z kosmosu ;)

A Wy swoje nagrody już odebraliście?



Udostępnij: :
 

+ komentarze + 10 komentarze

9 sierpnia 2014 12:57

będziesz zadowolona z niego.

Anonimowy
9 sierpnia 2014 15:04

Nie wiedziałam, że masz małe dzieci :)

Anonimowy
9 sierpnia 2014 17:18

Hmmmm jest dużo osób którym by to się przydało jednak są takie osoby które nie są w ciąży i to otrzymali bo oczywiście co darmowe to muszą to mieć.

9 sierpnia 2014 19:35

Anonimowy 1: mam jedno małe i planuję niedługo drugie ;)

Anonimowy 2: nie interesują mnie za bardzo inne osoby i co wygrały, ale widzę że Ty znasz każdego, skoro twierdzisz że nie są w ciąży ( warunkiem udziału w konkursie było posiadanie karty rossnę a nie bycie w ciąży, a w ciąży to może ktoś być za kilka miesięcy i też mu się przyda laktator)

Anonimowy
11 sierpnia 2014 10:19

Identyczny mozna kupic w Boots UK za £36-pelna cena lub w promocji jeszcze taniej.Nie trzeba tez byc byc w UK by w Boots kupowac bo Polske mozna wybrac na stronie...Kto te ceny narzuca? Krasnoludki? W Rossman tyle kosztuje? To chyba glupi go kupia.

Anonimowy
11 sierpnia 2014 12:33

Pisze wyraznie ZAPRASZAMY PRZYSZŁE MAMY czyli osoby które spodziewają się dziecka a nie że może za rok czy za dwa się przyda. Takich ludzi ja po prostu nie rozumiem, jak można brać udział w czymś takim jak się nie jest w ciązy i nie ma niemowlaków.

11 sierpnia 2014 13:18

Radzę zapoznać się z regulaminem i zasadami zanim się coś napisze. Po pierwsze w regulaminie nie było nic napisane że należy być w ciąży aby wziąć udział w konkursie. Tytuł konkursu nie świadczy o tym że uczestniczki konkursu musiały być w ciąży. Radzę też zapoznać się ze słownikiem co znaczy słowo "przyszłe", bo będąc w ciąży np. za kilka miesięcy będą przyszłą mamą. A więc konkurs jak najbardziej dla mnie. Poza tym mam małe dziecko, w konkursie były też do wygrania inne nagrody w tym kosmetyki, które by się dziecku przydały, a że udało się wygrać laktator to tym bardziej się cieszę bo się przyda przy drugim.

Anonimowy
11 sierpnia 2014 18:28

sluchaj dziewczyno nie pisze ja tego konkretnie o tobie bo cie nie znam, ale znam za to inne osoby które otrzymały to, choć nie mają dzieci i jak na razie nie planują a tylko chcą jak najwięcej darmowych rzeczy zdobyć

Anonimowy
12 sierpnia 2014 16:47

Bardzo fajny laktator, niewielki, cichy a odciąga porządnie. Moja siostra uzywa już przy 3 dziecku, ja właśnie kupuje dla siebie.

Anonimowy
14 sierpnia 2014 11:28

Też się własnie zastanawiam nad jego zakupem, podobno zbiera wiele pozytywnych opinii, że szybko odciąga i jest fajny, malutki, więc można go wszędzie ze sobą zabrać. A wy jakie macie o nim zdanie?

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger