Moje sierpniowe pudełko ShinyBox


W sierpniowym pudełku znalazłam:
- BANDI Krem intensywnie nawilżający 30 ml
- DERMIKA Serum - koncentrat piękna 5 ml
- YASUMI Emerald Cooling Mist 50 ml
- GLAZEL Konturówka do brwi
- Olejek do twarzy i ciała z olejkiem makadamia Joanna 100 ml

Pudełko jak zawsze otrzymałam za darmo za wymianę punktów.

Wystarczy, że w każdym miesiącu uzbierasz 100 ShinyStars polecając serwis swoim koleżankom, lub wykonując jedną z akcji promocyjnych, a otrzymasz najnowsze pudełko ShinyBox zupełnie za darmo! Więcej informacji pod poniższym linkiem:



WIĘCEJ INFORMACJI - Kliknij tutaj

Udostępnij: :
 

+ komentarze + 6 komentarze

Anonimowy
29 sierpnia 2014 20:11

Chciałabym zadać 2 pytania, bo to moje pierwsze kroki w shiny box ;)
30 pktów dostaje się gdy ktoś za pomocą naszego linku polecającego się zarejestruje tak?
a te 10 za polecenie kupna pudełka dostaje się wtedy gdy ta osoba to kupi czy wystarczy, że wejdzie w ten link?

Anonimowy
29 sierpnia 2014 20:28

Jak polece kolezance a ona nic niekupi to dostane punkty ?

Anonimowy
29 sierpnia 2014 20:40

Podziel się tymi punktami. :) Ja niestety nie mogę ich uzbierać. :/

29 sierpnia 2014 20:45

aby dostać punkty za polecenie, koleżanka musi kupić pudełko, za rejestrację punktów się nie dostaje już od dawna

Anonimowy
29 sierpnia 2014 20:49

łeeee to w życiu nie uzbieram osób, które kupią pudełko specjalnie po to, żebym ja gwiazdki dostała :(

Anonimowy
30 sierpnia 2014 20:13

Co to za akcje promocyjne za które dostaje się punkty ?

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger