Darmowa paczka dla niemowlaka


Spodziewasz się dziecka? A może urodziło Ci się dziecko? Z tej okazji Klub PZU Pomoc w Życiu ma dla Ciebie prezent.

Aby otrzymać bezpłatną Paczkę dla Niemowlaka musisz być uczestnikiem Klubu PZU Pomoc w Życiu.

Paczka zawiera:

BoboVita
Poradnik żywienia małego dziecka - BoboVita
Obiadek dla niemowląt w słoiczku – BoboVita Pierwsza Łyżeczka Marchewka

Chicco
Wkładki laktacyjne
Kupon promocyjny -10% upustu na zakup laktatora manualnego
Kupon na 30 szt. antybakteryjnych wkładek laktacyjnych gratis - przy zakupie 90 szt.

Pollena
Żel&Szampon z proteinami pszenicznymi - Dzidziuś
Hydrooil – hipoalergiczna emulsja do mycia i kąpieli - Dzidziuś
Odplamiacz do odzieży niemowlęcej i dziecięcej – Dzidziuś
Żel do higieny intymnej z korą dębu – Biały Jeleń

Tołpa
Krem ujędrniający dla kobiet w ciąży i po porodzie

USP Zdrowie - Demsa
Krem do ciała dla dzieci

PZU
Dajemy Gadżety niezbędne do zachowania bezpieczeństwa Twojego maluszka:
Zabezpieczenia do gniazdek
Naklejka na samochód – „Maluch na pokładzie”
Magazyn dla rodziców, dziadków i opiekunów – „Dobry Start”



PACZKA DLA NIEMOWLAKA - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 6 komentarze

Anonimowy
26 sierpnia 2014 10:55

nikt nie chce już kupować ich meeega drogich ubezpieczeń to upadli tak nisko że chcą przekupić ludzi jakimiś bzdurnymi paczuszkami

Anonimowy
26 sierpnia 2014 13:12

A ja zamówilam chciaz nie mam zamiaru kupowac u nich ubezpieczenia

Anonimowy
26 sierpnia 2014 19:20

Ja sie na to nie pisze. Nie wiadomo jakie są haczyki. Byc moze wydawana bedzie jakas karta z numerem klubowicza. Mysle, ze nie warto ryzykowac i bawic sie w jakies "umowy"

Anonimowy
26 sierpnia 2014 19:42

podawanie numeru pesel to błąd jeżeli sie nie chce dalszej współpracy, będzie potem problem...

Anonimowy
2 września 2014 21:52

ja mam ubezpiecznie grupowe u nich i okazuje się że nie podlega pod ten klub...na pytanie na czym ten klub polega i czym różni się akurat ten pakiet ubezpieczeń grupowych gdzie wydawane są karty członkowskie klubu pani powiedziała że trudno powiedzieć....uwielbiam infolinię!!! Cóż urodzę niedługo bez próbek jestem pewna że i tak mi się uda!

Anonimowy
6 września 2014 09:37

Paczka jest świetna, zamówiłam i dostałam. Produkty jak najbardziej przydatne,zwłaszcza zabezpieczenia do gniazdek jak mój maluch zacznie raczkowac to się napewno przydadzą.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger