Zostań testerem produktów P&G


Często Was informowałam o ciekawaych akcjach przez tą stronę np.
Darmowa próbka podpasek Always Ultra
Darmowa próbka Lenor Sensitive 50ml
Bezpłatna próbka szamponu przeciwłupieżowego Head & Shoulders sports fresh

Teraz ruszają z nową akcją - testowaniem produktów P&G.

Dołącz do Grona Ambasadorów. Bądź pierwszy, odkrywaj i testuj nowe produkty, dziel się informacjami z przyjaciółmi i znajomymi oraz przekazuj opinie o markach P&G, które są Tobie bliskie.

Już niebawem pojawi się formularz zgłoszeniowy! Aby wziąć udział w projekcie upewnij się, że jesteś zarejestrowanym członkiem Grona Ambasadorów.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 5 komentarze

14 lipca 2014 13:45

ciekawy pomysł

Anonimowy
14 lipca 2014 15:20

To pewnie jakies kosmetyki

Anonimowy
14 lipca 2014 18:02

Od niedawna korzystam z everyday.me. Ok 2 tygodni temu dostałam info, że moja próbka alwaysów jest już w drodze, ale jednak do tej pory nie dotarła. Dziwne, skoro tak dawno poinformowali o wysyłce. Czy Wy, dziewczyny, też tak długo czekacie, czy po prostu ja mam pecha ze zgubioną przesyłką?

Anonimowy
14 lipca 2014 19:36

Ja juz dawno dostałam swoje podpaski

Anonimowy
15 lipca 2014 15:10

u mnie najpierw przyszła przesyłka a później emai ;)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger