Przetestuj nowy smak Ciociosanu


Ciociosan poszukuje 10 testerów nowego smaku, który już wkrótce trafi na sklepowe półki. Napisz w komentarzu dlaczego powinieneś być to ty. Spośród najpopularniejszych komentarzy, wybiorą 10 testerów, którzy jako pierwsi będą mogli ocenić nowy smak Ciociosanu.

Zgłaszać można się do 03.08.2014 do godziny 20:00.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 6 komentarze

Anonimowy
26 lipca 2014 15:13

bo lubię!

Anonimowy
26 lipca 2014 23:28

Poniewaz jestem bardzo wybredna i do tego lubie gadac tak wiec bedziecie mieli sprawdzone i szczere opinie. Jesli cos mi nie zasmakuje napewno o tym wam powiem

27 lipca 2014 12:58

Ponieważ zaczynam zabawę z prowadzeniem bloga z recenzjami,opiniami, testami etc. Ponadto lubię testować i smakować nowe nieznane. Jestem również osobą wygadaną, także opinia gwarantowana :)

27 lipca 2014 16:22

Bo lubię CIOCIOSAN. Bo lubię nowości.Bo po prostu chcę spróbować nowy smak .Bo jestem ciekaw nowego produktu.Bo lubię dobrą zabawę w dobrym towarzystwie przy dobrym alkoholu.Bo jest okazja wziąć udział w waszym konkursie więc dlaczego nie spróbować.Bo ktoś zawsze wygra i spróbuje nowy smak , więc może właśnie to będę właśnie ja.Każdy powód jest dobry a więc próbuję i liczę na wygraną.

Anonimowy
28 lipca 2014 10:29

Chciałabym być testerką, ponieważ uwielbiam testować nowe produkty. Z wielką chęcią sprawdzę nowy smak ciociosanu. Prowadzę bloga, na ktorym opisała bym przebieg testu oraz dodala recenzję.
Mój e-mail to ma-al@wp.pl

Anonimowy
28 lipca 2014 10:46

nie tutaj, czytanie ze zrozumieniem się kłania !!!

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger