Wielkie testowanie chrupek w Biedronce - dla 1000 testerów


Pamiętacie poprzednią akcję którą zorganizowała Biedronka? Pisałam o niej TUTAJ 500 osób otrzymało paczki z sosami grillowymi do przetestowania.

16 czerwca rusza kolejne testowanie w Biedronce. Tym razem aż 1000 osób będzie testowało chrupki, czyli będą wybierać 1 z 5 najsamczniejszych wariantów. Tego dnia należy obserwować stronę. Gdy pojawi się zielony guzik "WEŹ UDZIAŁ W TEŚCIE CHRUPEK" kliknij w niego by zostać testerem. O udziale w teście decyduje kolejność zgłoszeń, więc pamiętajcie kto pierwszy ten lepszy.

Tym razem nie podają godziny, tylko każą śledzić stronę, a to po to by nie było takie oblężenia jak przy sosach :)



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):




Udostępnij: :
 

+ komentarze + 11 komentarze

Anonimowy
16 czerwca 2014 14:03

Zbieranie kandydatów trwało 15 sekund! Czekałam od rana. Rozpoczęło się zbieranie kandydatów i nie zdążyłam nawet kliknąć u był już koniec. Oszustwo

16 czerwca 2014 14:10

też czekałam kilka godzin i mi się udało. Zbieranie trwało ok 1-2 minut więc nie pisz że 15 sek. Niestety taki los przegranych że tylko narzekają i twierdzą że to oszustwo bo im się nie udało

Anonimowy
16 czerwca 2014 15:31

Ja też czekałem kilka godzin i się udało, to zależy od szczęścia. Poprzednim razem takie było zainteresowanie że strona aż padła i w ogóle nie dało rady się dostać, przynajmniej mi się nie udało.

Anonimowy
16 czerwca 2014 17:37

Może i tak. Czekałam czekałam i się nie doczekalam. W pierwszym momencie pomyslalam że ti oszustwo ale jak inni się zakwalifikowali to rzeczywiście mam pecha

Anonimowy
16 czerwca 2014 23:02

Moim zdaniem głupota aby nie podali przedziału czasowego bo nikt przecież nie będzie non stop czekał, każdy ma coś do zrobienia..Myślałam,że się w końcu załapie lecz miałam coś do załatwienia więc zrezygnowałam ze śledzenia .

Anonimowy
17 czerwca 2014 12:48

Ja myślę właśnie, że dobrze zrobili, że nie podali przedziału czasowego. Kto wie, czy gdyby podali, stronka znowu by nie padła. Wiadomo, że każdy nie mógł czekać, ale skoro szybko znaleźli te 1000 osób, to chyba jednak ludzie czekali... może następnym razem uda się tym, którym teraz nie wyszło.

Anonimowy
18 czerwca 2014 19:42

Ja już tak długo jestem zarejestrowana w testujemy w biedronce, a nigdy nic nie otrzymałam :(

Anonimowy
19 czerwca 2014 18:46

ja przegapiłam te chrupki,ale następnym razem !!!! to będę ja testerem :) gratuluję zdobywcom

19 czerwca 2014 20:31

dopiero przetestowane 2 opakowania więc nie mogę powiedzieć który smak najlepszy

Anonimowy
21 czerwca 2014 14:10

jak dla mnie najlepszy hamburger :)

Anonimowy
1 lipca 2014 14:52

Eee tam oszustwo ,ja zalogowałam się dzień wcześniej i nie wylogowywałam . na drugi dzień zapomniałam o akcji włączyłam kompa ok godz 12;56 z myślą ,że pewnie było o 12 , stronka mi się otworzyła -pisze weź udzial ,czy coś w tym stylu, to klikam i..-dziękujemy zostałeś testerem :) . a przy poprzedniej akcji sosów tak koczowałam przy kompie ,i na nic mi się zdało ,bo się nie załapałam wtedy ;)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger