Próbki dermokosmetyków Iwostin - dla pierwszych 200 osób


Zaproponuj nazwę dla serii preparatów do profesjonalnej pielęgnacji twarzy w domu, dających efekt porównywalny do zabiegu w gabinecie kosmetycznym. Podziel się z nami opinią! Jak to zrobić? Wyślij e-mail na adres: kontakt@iwostin.pl
W treści maila wpisz swoją propozycję nazwy. Zdobądź próbki dermokosmetyków Iwostin! Wyślemy je pierwszym 200 osobom, które do nas napiszą!

Info podesłała Patrycja J. , ja tej inforamcji nigdzie nie znalazłam więc nie mogę wkleić linka do niej.



Udostępnij: :
 

+ komentarze + 1 komentarze

Anonimowy
6 czerwca 2014 20:30

Informacja o konkursie wysyłana jest drogą mailową ;) Ja wysłałam odpowiedź konkursową wczoraj, a już dziś otrzymałam wiadomość o wygranej :)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger