O sokach Grante ostatnio coraz głośniej, na blogach, na facebooku... i u mnie też :)

Kilka dni temu dostałam do przetestowania soki Grante:
- Naturalny sok z granatów
- Naturalny sok z granatów i winogron
- Naturalny sok z pigwy HEVEN



Soki GRANTE występują w pojemnościach 0.25l, 0.75l oraz 1l, natomiast HEVEN w pojemności 1l. Mnie najbardziej odpowiada ta najmniejsza wielkość - jest to sugerowana porcja dziennego spożycia. Większą butelkę po otwarciu należy przechowywać w lodówce nie dłużej niż 4 dni.

Nie wszyscy lubią owoc granatu, czyli pestki, które w owocach granatu są jadalne i bardzo soczyste. Nasiona które znajdują się w środku sprawiają trochę kłopotu podczas jedzenia, dlatego mało ludzi sięga po ten owoc. Nie ukrywam że jest przy tym trochę zabawy, ale mnie osobiście smakuje. Ostatnio robiłam nawet ciasto z granatem. Przepis możecie znaleźć TUTAJ


Owoc granatu, nazywany jest także rajskim owocem. Granat jest bogaty w witaminy: A (beta-karoten), C (kwas askorbinowy), E (alfa-tokferol), B1 (tiamina), B3 (niacyna), B6 (pirydoksyna) oraz wapń, potas, żelazo, cynk, miedź i selen. Zawiera również błonnik, białko, taninę i kwasy organiczne (głównie cytrynowy).

Grante sok 100% jest bezpośrednio tłoczony z najlepszych odmian owoców granatu słonecznego Azerbejdżanu. Prawdziwy eliksir zdrowia i życia, 100% naturalny. Soki GRANTE to produkty certyfikowane, zdobyły wiele nagród, a zawartość dobroczynnych polifenoli i antyoksydantów została potwierdzona badaniami.

Owoce granatu posiadają:
- Właściwości antyoksydacyjne, neutralizujące stres oksydacyjny
- Pozytywny wpływ na układ sercowo-naczyniowy - polecany przy niewydolności serca, nadciśnieniu, miażdżycy, zakrzepicy
- Właściwości regulujące metabolizm – polecany przy cukrzycy i wysokim poziomie cholesterolu
- Właściwości regenerujące, bakteriostatyczne, przeciwzapalne - polecany przy trądziku oraz jako środek odmładzający
- Właściwości przeciwutleniające - polecany przy chorobie Alzheimera i Parkinsona
- Właściwości przeciwzapalne – polecany przy artretyzmie, reumatyzmie
- Właściwości przeciwnowotworowe – polecany zwłaszcza przy nowotworach prostaty, płuc, jelit, skóry i piersi
- Właściwości przeciwnowotworowe – polecany zwłaszcza przy nowotworach prostaty, płuc, jelit, skóry i piersi
- Działanie przeciwastmatyczne – polecany przy astmie
- Działanie przeciwastmatyczne – polecany przy astmie
- Właściwości wspierające układ pokarmowy – polecany przy chorobach żołądka i problemach z trawieniem
- Właściwości przeciwpasożytnicze łupin i kory z granatu
- Działanie przeciwgrzybicze
- Działanie przeciwgrzybicze
- Działanie wzmacniające i rewitalizujące

Panowie! Podobno granat jest afrozyzjakiem. Zawarte w granatach substancje czynne mają pozytywny wpływ na Waszą potencję, redukują zaburzenia erekcji, pobudzają libido i podnoszą doznania erotyczne. Więc pijcie soki Grante :) Polecam także picie soków Paniom, które mają nadwagę, podobno pomagają zrzucić zbędne kilogramy.

Soki Grante pobudzą Was do życia niczym rześki, wiosenny poranek. Dla mnie mają słodko-kwaśny orzeźwiający smak. Wersja z winogronem jest bardziej słodsza. Idealne po schłodzeniu na upalne dni. Analizując skład soku to 100% naturalny sok z owoców granatu - zero konserwantów i cukru. Szklanka soku to bomba witaminowa. Idealnie nadają się do posiłków.

Sok z pigwy piłam tylko własnej roboty i jest duża różnica w smaku w porównaniu z tym który dostałam. Ten butelkowy bardziej mi smakował bo był bardziej słodszy. Musicie mi uwierzyć na słowo że sok jest pyszny. W smaku przypomina mitrochę sok jabłkowy. Nawet mojemu dziecku posmakował. Pewnie nie jedna osoba piła pigwówkę :) Pigwówka - to nalewka z owoców pigwy. Ja przetestowałam jak będzie smakował drink z tym sokiem i muszę przyznać że było bardzo dobre, a jeszcze bardziej smakowało mojemu mężowi.


Zapraszam na stronę producenta oraz fanpage gdzie możecie wygrć takie soczki:

http://www.sokigrante.pl/
https://www.facebook.com/SokiGrante