Przetestuj odżywkę do włosów L’Oréal - 3 000 sztuk czeka


Tego na wizażu jeszcze nie było. Wiele dziewczyn skarży się że nigdy nie dostały się do testów na wizażu. Teraz aż 3000 osób będzie miało możliwość wzięcia udziału w wielkim teście odżywki do włosów L’Oréal. Mam nadzieję że uda się tym razem :)

Aby wziąć udział należy: udzielić odpowiedzi na pytania zamknięte w ankiecie i podać swoje dane w celu wysyłki nagrody.

Produkty przeznaczone do testowania to 3 000 x regenerujących odżywek do włosów

Zgłaszać można się do 18 maja 2014

ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 6 komentarze

Anonimowy
7 maja 2014 09:31

to jest prawda co do testowania, ja od półtora roku zgłaszałam się do różnych testów i nic, ciągle te same osoby dostają produkty do testowania

Anonimowy
7 maja 2014 17:13

wogole ktos cos kiedykolwiek dostal bo ja nic a ponad rok sie o cokolwiel staram

Anonimowy
10 maja 2014 22:06

ja tam cały czas o cos sie staram i dostaje

Anonimowy
12 maja 2014 20:31

Ja właśnie dzisiaj po raz pierwszy dostałam paczkę! :D Ale była niespodzianka! Próbuję już z 5 lat i dopiero się udało.

27 maja 2014 09:27

ja załapałam się do testu Nivea i a teraz do tego. dzisiaj dostałam paczkę z odżywką bez naklejki z nazwą firmy, i byłam ciekawa jaka to wielka tajemnica. ale nie pachnie mi ona jak loreal.

Anonimowy
27 maja 2014 19:37

Ja również otrzymałam dziś odżywkę, może ktoś potrafi interpretować składy ? :)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger