Moja wygrana - wafelki Góralki


Pamiętacie konkurs o którym informowałam Was TUTAJ Wystarczyło być aktywnym na ich profilu aby zostać wafelkowym wyjadaczem. Wygrałam wafelki Góralki oraz gadżety. Tak naprawdę nie musiałam dużo pisać, dziennie poświęcałam na to minutkę, tylko ostatniego dnia może przysiadałam z 15 minut. Teraz jest chyba większa konkurencja. Jeżeli chcecie spróbować to konkurs trwa do 31.07.2014
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 2 komentarze

15 maja 2014 15:16

No teraz to jest jedna wielka masakra. Ludzie piszą, pisza i piszą, aby utrzymać się w tej 100. Ja jestem na 60 miejscu i staram się nie stracić tej pozycji aby ostatniego dnia byc bezpieczniejszą :) Dzięki za info :))

Anonimowy
16 maja 2014 16:44

tylko 10 tych wafelków ?

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger