Darmowe mleczko Luksja


Dzisiaj kupiłam w sklepie gazetę Joy za 4,50zł gdzie dodatkiem było mleczko pod prysznic Luksja. U mnie na półkach w sklepie jeszcze pełno gazet z mleczkiem więc nie miałam problemu tym razem. O akcji informowałam Was: TUTAJ
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 3 komentarze

Anonimowy
1 maja 2014 09:31

Mi się dopiero wczoraj udało kupić tą gazetę z dodatkiem, chociaż już straciłam wiarę, że zostały jakieś :D

Anonimowy
1 maja 2014 17:27

Ja kupiłam kilka i odsprzedawałam znajomym:) a mleczko super polecam

Anonimowy
2 maja 2014 15:18

Ja kupilam w grudniu takie samo mleczko z gazetka za 2,50

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger