Przetestuj krem na blizny i rozstępy Evolet Scar Cream


Zarejestruj się lub zaloguj na portalu kosmeland.pl

Napisz w komentarzu z jakiego powodu chcesz testować Evolet Scar Cream np."Chcę testować Evolet Scar Cream, ponieważ moim utrapieniem są bardzo duże rozstępy po ciąży..."

Zgłaszać można się do 20 stycznia 2014

3 osoby zostaną wybrane i otrzymają do testów krem na blizny i rozstępy Evolet Scar Cream



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 3 komentarze

Anonimowy
18 stycznia 2014 23:32

Bardzo chce wypróbować Evolet Scar Cream, ponieważ mam problem z rozstępami na biuście i pomimo stosowania różnych kremów, wygląd moich piersi nie poprawił się ;(

Anonimowy
20 stycznia 2014 19:10

jestem zainteresowana testowaniem kremu Evolet Scar Cream , ponieważ mam na ciele kilka blizna po ugryzieniu przez psa, posiadam też rozstępy na "boczkach " , ale jestem sceptycznie nastawiona do produktów które w krótkim czasie usuną to co na co dzien mi przeszkadza

Anonimowy
20 stycznia 2014 19:20

chce wypróbować Evolet Scar Cream, ponieważ mam kilka blizn próbowałam juz sporo kremów i nic nie dały moze jednak ten krem zadziała ;)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger