Przetestuj kapsułki piorące Vizir Original Fresh - testowanie dla 4000 osób


Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w projekcie Vizir wypełnij formularz zgłoszeniowy do 20 stycznia 2014 roku.

Do testów zostanie wybranych aż 4000 osób (wcześniej było 2000 szczoteczek elektrycznych i 400 golarek męskich).

Każdy z 4.000 wybranych do projektu partnerów trnd otrzyma własny Zestaw Startowy.

Każdy otrzyma: 1 opakowanie kapsułek piorących Vizir Original Fresh (15 szt.) dla siebie i 1 opakowanie kapsułek piorących Vizir Original Fresh (15 szt.) do rozdania dla znajomych.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):






Udostępnij: :
 

+ komentarze + 10 komentarze

Anonimowy
8 stycznia 2014 18:26

Nie było 800 golarek, a 400 golarek... taka mała poprawka.

Anonimowy
8 stycznia 2014 21:12

"Proces zgłoszeniowy do projektu Vizir - kapsułki piorące został zamknięty. Dziękujemy wszystkim za wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Witamy grupę 4.000 partnerów trnd, którzy testują kapsułki piorące Vizir oraz wszystkich partnerów trnd, z którymi usłyszymy się w kolejnych projektach."

Anonimowy
9 stycznia 2014 08:50

Dziwne a ja się dzisiaj zapisałam i nie dostałam takiej informacji

Anonimowy
9 stycznia 2014 10:17

Ja też nie dostałem takiej informacji - na koncie mam info że weryfikują zgłoszenie.

Anonimowy
9 stycznia 2014 16:45

Zgłoszenia do projektu - Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w projekcie Vizir wypełnij formularz zgłoszeniowy do 20 stycznia 2014 roku. Kapsułki piorące Vizir - nowa forma prania.

Nowy rok w trnd rozpoczynamy od projektu, który sprawi, że obowiązki związane z pranie staną się wygodniejsze i przyjemniejsze.

Wraz z 4.000 partnerów trnd w Polsce będziemy przez 8 tygodni poznawać nowe kapsułki piorące Vizir. Doświadczymy wygodnej i skutecznej formy prania, a naszymi wrażeniami i otrzymanymi w zestawie startowym kapsułkami będziemy dzielić się w gronie naszych znajomych i przyjaciół. To jest informacja ze strony trnd

12 stycznia 2014 10:13

Polacam trnd. Rzetelny panel do testów

Anonimowy
5 lutego 2014 15:34

Witam mam pytano jeśli się rejestrowałam 27.01.2014 do testowania kapsułek VIZIR to czy jeszcze mam szansę otrzymać proszę o konkretną i szybką odpowiedz.

5 lutego 2014 16:45

Jeżeli otrzymałaś maila że dostałaś się do kampani to pewnie otrzymasz kapsułki, jeżeli maila nie dostałaś, to nie ma szans

7 lutego 2014 14:08

Ja również miałam okazję testować kapsułki piorące Vizir. Kampania w trnd jest moją pierwszą w życiu, a już jestem uzależniona. Mam okazję testować świetny produkt i obdarować nim rodzinę i przyjaciół. Opinie na temat kapsułek są bardzo pozytywne. Pranie z nimi jest szybkie i wygodne, problem dozowania i odmierzania proszku znika sam. Kapsułki nadają się również do prania ubranek niemowlęcych, chociaż żeby usunąć najtrudniejsze plamy (np. z kupki) dobrze jest zastosować dwie sztuki. Dla mnie super!!!

Anonimowy
20 lutego 2014 10:36

Ja od niedawna używam do prania kapsułek, obecnie mam możliwość testowania kapsułek z Vizira Original Fresh z kampani w trnd. Problem zabrudzonej szuflady pralki zniknął natychmiast :) Kapsułkę umieszcza się bezpośrednio w bębnie pralki, rozpuszcza się nawet w niskich temperaturach. Służą do prania zarówno ubrań białych jak i kolorowych, kapsułki dopierają nawet bardzo zabrudzone tkaniny. To wszystko sprawia, że użycie kapsułek jest wygodne i szybkie :) Polecam wszystkim!!!

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger