Przetestuj elektroniczny pilnik do stóp Scholl Velvet Smooth™


Aby zgłosić się do testowania produktów Scholl należy wypełnić ankietę i odpowiedzieć na pytanie "Dlaczego chciałabyś przetestować elektroniczny pilnik marki Scholl?"

Do przetestowania 10 elektronicznych pilników do stóp Scholl Velvet Smooth™

Zgłaszać można się do 3.02.2014



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 3 komentarze

31 stycznia 2014 13:45

nie wiem czemu, ale w tym mi się niestety ankieta zgłoszeniowa nie pokazuje :(

24 lutego 2014 11:23

Rewelacyjny produkt. Żałuję, że dopiero teraz zobaczyłam ten wpis. Moje koleżanki z pracy już chwalą efekty :) a wiosna coraz bliżej...

Anonimowy
26 lutego 2014 15:43

Ja też jestem zachwycona tą tarką. Na początku zastanawiałam się bo wydawało mi się, że jest trochę zbyt droga - otóż nic bardziej mylnego! Efekt jaki uzyskuję porównałabym do tego po wyjściu od kosmetyczki. Po kilku regularnych użyciach moje stopy pozostają gładkie prawie dwa tygodnie. Stopy są gładkie, ładne i bez przebarwień, a samo użycie jest szybkie (od kilkunastu sekund do max kilku minut) i wygodne. Podoba mi się też to, że tarka działa na baterie i nie potrzebuje żadnych kabli. Tak więc - polecam!

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger