Nowa ankieta na Ambasada Trendów


Już kiedyś Wam pisałam o Ambasadzie Trendów, udało mi się tam bulionetkę Knorr. Teraz Wam przypominam bo dostałam maila że w panelu czeka na mnie nowa ankieta:

"W Twoim panelu czeka na Ciebie nowa ankieta.

Zaloguj się już teraz na www.ambasadatrendow.pl i odpowiedź na kilka pytań związanych z wiekiem Twojego malucha. Przygotowujemy nową kampanię, może Ty weźmiesz w niej udział?!

Daj sobie szansę. Czekamy na Ciebie!"



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 1 komentarze

20 lutego 2015 12:32

Ja sie wlasnie dostalam to bedzie gerber ;) czekam wlasnie na przesylke

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger