Mleczko pod prysznic Care Pro za darmo


2,49 zł za chwilę relaksu i pielęgnacji? Tylko do końca tego tygodnia, wraz z dwutygodnikiem Flesz otrzymacie mleczko pod prysznic Care Pro! Kto już odwiedził najbliższy kiosk?



Udostępnij: :
 

+ komentarze + 4 komentarze

Anonimowy
7 stycznia 2014 15:14

Ja kupiłam i jestem zadowolona ,świetny zapach i taka taniocha,super jak zdaże to se jeszcze kupie jeden.

Anonimowy
8 stycznia 2014 12:29

Ja juz tez kupilam i to 4 sztuki,super sprawa, oby wiecej takich akcji

Anonimowy
8 stycznia 2014 15:31

a ja nie kupiłam bo juz nigdzie nie ma,za późno pojawiła sie tu informacja

Anonimowy
12 stycznia 2014 11:58

a ja nie kupiłam,bo są osoby co kupują po kilka sztuk i zabrakło od razu. już na początku roku u mnie brakło w sklepach i kioskach.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger