Uwaga na stronę http://3czekolady.pl/


Chciałam Was ostrzec abyście nie rejestrowali się i nie zamawiali żadnych darmowych słodyczy ze strony http://3czekolady.pl/ bo będzie Was to kosztowało trochę pieniędzy i nerwów :) Dostaję od Was maile o sprawdzenie tej strony ponieważ dzisiaj zafree opublikowało u siebie informację o darmowych słodyczach po czym umyło ręce usuwając informacje o nich. Uważajcie na jedną i drugą stronę. Zafree kopiuje i nawet nie sprawdza informacji. Znajdziecie tam nie jedno zdjęcie skradzione z mojego bloga. Pewnie już nie jeden z Was na Facebooku jest u nich zablokowany i nie może dodawać komentarzy :)

No ale wracając do rzeczy zawsze Wam powtarzam czytajcie regulamin!!!

Z regulaminu:
Usługobiorca zobowiązany jest do uiszczenia miesięcznej opłaty abonamentowej z tytułu Usługi założenia i prowadzenia Konta (zwanej dalej „Abonamentem“), stanowiącej wynagrodzenie Pride za świadczoną przez niego Usługę założenia i prowadzenia Konta.
4. Abonament będzie płatny „z góry”, najpóźniej do 21-go dnia od daty rozpoczęcia każdego nowego miesiąca świadczenia usługi.
5. Strony ustalają, iż za dzień uiszczenia Abonamentu uważa się dzień zaksięgowania należności na rachunku bankowym Pride.
6. Nieterminowe uiszczanie Abonamentu skutkować będzie naliczaniem odsetek w wysokości czterokrotności stopy procentowej kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego.


Abonament miesięczny: 149zł

Kiedyś była podobna sytuacja z pobieraczkiem. Wystarczyło się zarejestrować i już trzeba było płacić. Mam nadzieję jednak że Wy moi czytelnicy nie dacie się nabrać na tą stronę, czy tak ciężko na prawdę czytać regulaminy?

Tutaj artykuły na ten temat TVN24:
http://kontakt24.tvn24.pl/temat,wykiwani-przez-kosz-slodyczy-mieli-dostac-czekolade-a-musza-placic-abonament,108938.html?categoryId=2
http://kontakt24.tvn24.pl/temat,czekolady-cukierki-a-teraz-pierniki-firma-otwiera-kolejny-sklep,109036,html?categoryId=496

Udostępnij: :
 

+ komentarze + 17 komentarze

17 grudnia 2013 01:04

Coś mi tu śmierdziało więc się nie rejestrowałam. Niestety ludzie są tak pazerni,że nawet regulaminu nie czytają,a potem płaczą.
Ja jestem zablokowana ,niewiem czemu na zafree :D

17 grudnia 2013 04:07

dla mnie stronka "zafree" to dziadostwo, jak w zeszłym roku coś tam kilka rzeczy zamawiałam i nic nie dostałam, jak zadałam mailem do nich pytanie to zero odpowiedzi, ale jak u nich na wallu w komentarzu napisałam, że dla mnie to stronka od wyciągania danych adresowych to od razu mnie zablokowali na komentarze....

17 grudnia 2013 08:00

Czytanie regulaminu i jeszcze raz czytanie. Dla własnego dobra.

17 grudnia 2013 08:31

JA miałam niemiłe doświadczenie z pobieraczkiem, korzystałam wtedy z neta w telefonie i nie skorzystałam ani razu, nie zapłaciłam, straszyli sądem ale po pewnym czasie dali sobie spokój.

17 grudnia 2013 08:57

O jejku ja tez zostałam u nich zablokowana i zdjecia mi nie pasowały chamy jedne skurwy..... złodzieje jeba......
Jak dobrze że jest ktoś taki jak Wy i Wasza strona

Anonimowy
17 grudnia 2013 10:39

Wiecie może jak usunac to konto tam?

Anonimowy
17 grudnia 2013 18:08

Z tego co wiem teraz Wedel nie organizuje żadnego takiego konkursu a ten pod tym linkiem jest jakiś lewy. Zresztą sami zobaczcie napisali nawet na fejsie żeby uważać na tych oszustów: https://www.facebook.com/czekolada/posts/10151843903701801
Uważajcie na przedświąteczne wpadki, bo jest wielu naciągaczy, którzy chcą nas wykorzystać

17 grudnia 2013 18:17

no ja sie prawie nabralam ale czytałam regulamin ;) i wyczytałam ten "ABonament"

17 grudnia 2013 19:51

Uważajcie na ten serwis! I koniecznie przeczytajcie regulamin zanim coś zamówicie, częśc moich znajomych dała się właśnie nabrać takim podobnym "okazjom" i albo dostali później mega rachunek za telefon albo ich sądem straszą...

20 grudnia 2013 22:40

oszustwo

Anonimowy
28 grudnia 2013 11:59

a ja się nabrałam :(

Anonimowy
28 grudnia 2013 23:07

wlasnie jak tam usunac konto??

Anonimowy
7 stycznia 2014 18:06

http://www.wspolnypozew.com/grupy/show/pozwy/3czekolady-3pierniki-3cukierki

pozewwwww!!!!!!!!!!1

Anonimowy
16 stycznia 2014 12:06

jestem jedną z tych głupich i dostałam już rachunek

Anonimowy
16 stycznia 2014 12:13

ja wyslalam im droga listowna formularz o wyrejestrowaniu tak wyczytałam w ich regulaminie a rachunek i tak przysłali

Anonimowy
9 lutego 2014 22:29

jasnej informacji o umowie nie było, a co z tego, że o jakimś abonamencie była wzmianka jak nie było podanej konkretnej kwoty? :/ jawne oszustwo

10 lutego 2014 08:09

nikt nie twierdzi że to nie oszustwo, ale jak już jest napisane o jakimś abonamencie to już powinno się zastanowić.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger