Dostałam propozycję przetestowania ekoTuptusiów od firmy Fiorino i od razu odpisałam że dziękuję że nie przetestuję bo mały woli biegać na bosaka. Co kupię papcie to każde leżą, bo mały po chwili ściąga. Po drugim mailu, który otrzymałam aby się jeszcze zastanowić poczytałam opinie innych mam i dałam się namówić i teraz mogę śmiało stwierdzić że to są najlepsze papcie jakie mieliśmy. Nie piszę tego dlatego że je otrzymałam do przetestowania ale tak naprawdę jest. Mały w nich śmiga cały dzień, w ogóle ich nie ściąga, rano jak wstaje i się ubieramy mówi że chce trochę papci.


EkoTuptusie są inne niż zwykłe papcie. Są mięciutkie, lekkie, dopasowują się do stopy dziecka, nie krępują ruchów, a co najważniejsze noga się w nich nie poci (w każdych poprzednich papciach nogi były spocone po kilkunastu minutach więc się nie dziwię że mały je ściągał, a były to papcie znanych i dobrych marek). Papcie wykonane są w 100% ze skóry, dlatego pozwala stópkom oddychać i noga się nie poci. Podeszwa wykonana jest z zamszu, a na niej naszyte są antypoślizgowe wstawki, dzięki czemu dziecko może biegać po każdej powierzchni (parkiet, kafelki) - sprawdziłam i potwierdzam. EkoTuptusie mają elastyczną gumkę wokół kostki, dzięki czemu łatwo się zakładają i ściągają. Przyznam że ani razu nie spadły mu z nóg podczas zabawy, a jest to bardzo żywe dziecko które całymi dniami biega i jeszcze raz biega.

EkoTuptusie dostępne są dla dzieci do 8 lat. Dostępne są w jednolitym kolorze lub mają wzory wycięte ze skóry, albo posiadają trwały nadruk. Ja wybrałam Tuptusie z aplikacją ciężarówek, bo mały jest na etapie samochodów, ciężarówek, ciuchci itd., ale znajdziecie tam sporo innych ciekawych aplikacji zarówno dla chłopców jak i dziewczynek. EkoTuptusie są zapakowane w eleganckie pudełko, dzięki czemu nadają się na prezent. Ja jestem z nich bardzo zadowolona, a zwłaszcza z tego że mały w końcu nie ściąga papci i chętnie w nich biega. Jeżeli mu się nie odwidzi i będzie dalej tak chętnie je nosił to na 100% kupuję następną parę jak z tych wyrośnie.

Jeżeli chcielibyście obejrzeć więcej modeli to zapraszam Was na stronę: EkoTuptusie - Kliknij tutaj

A tutaj mały tester: