Zostań testerem Yoga Tablet


Chcesz zostać testerem Yoga Tablet?
Napisz (w komentarzu lub jako osobny post) dlaczego to właśnie Ciebie powinni wybrać. Dwie osoby, które zaprezentują się w najciekawszy sposób, otrzymają Yoga Tablet do testów. A może i na dłużej...

Na zgłoszenia czekają do 18-ego listopada. Mogą one być w formie tekstowej, graficznej a nawet filmowej. Więcej informacji pod poniższym linkiem.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 4 komentarze

14 listopada 2013 19:00

Powinnam zostać wybrana, ponieważ bardzo ciekawią mnie nowinki techniczne, ale też dlatego, że zawsze staram się przetestować daną rzecz aż do końca np: sporo wymagające dokumenty, programy czy też gierki. Wtedy widać tak naprawdę jak wiele jest wart dany sprzęt ;).

15 listopada 2013 13:02

raczej ja ponieważ lubię testować nowe sprzęty oceniać sprawdzać ich wydajność sprawdzać sprzęty konkurencji i wystawiać opinie pozytywną tak jak i negatywną

18 listopada 2013 19:24

Powinnam zostać wybrana, ponieważ lubię sprzęt elektroniczny. Znam się na nim trochę i bardzo mnie ciekawi. Każdy nowy gadżet wzbudza we mnie wielką ciekawość i chęć jego zdobycia. Pragnę Go przetestować. Mam nadzieje, że uda mi się zapoznać zawartość i Jego wspaniałe funkcje.

19 listopada 2013 12:01

Dlaczego ja powinienem go testować? Powinienem dlatego, iż moja wiedza dotycząca komputerów sięga bodajże do czasów Commodore jak i również wynalazków Schneider'a, poczynając później od stajni Intel Pentium aż po dziś dzień, do najnowszych wynalazków ówczesnej generacji elektroniki, która nas otacza. Potrafię sprecyzować wiele zagadnień dotyczące danego produktu jak i również opisać dokładne intencje dostępnych aplikacji. Jestem odpowiedzialnym facetem i potrafię stanąć na wysokości zadania, dlatego chętnie podejmę wyzwanie.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger