Darmowy e-papieros (nieaktualne)


Ponownie można zamawiać e-papierosy za darmo.

Aby otrzymać Darmową próbkę dodaj wybrany produkt do koszyka i wpisz kod: esmokingworld

Drugą próbkę dostaniesz gratis.

Dostawa próbek e-papierosów jest realizowana bezpłatnie.

Promocja ważna do wyczerpania zapasów.

Wiele osób ma problem z peselem. Nie trzeba go podawać. Zróbcie zamówienie, zalogujcie się przez fb i nie finalizujcie transakcji. Dopiero potem wejdzie na Moje konto i tam dodajcie wasz adres. Potem wróćcie do koszyka. Wtedy nie prosi o pesel.



DARMOWY PAPIEROS - Kliknij tutaj

WASZE ZDOBYCZE Z POPRZEDNIEJ AKCJI (Kliknij aby powiększyć):





Udostępnij: :
 

+ komentarze + 12 komentarze

Anonimowy
30 listopada 2013 12:14

U mnie znowu, jak za ostatnią akcją, pisze, że niepoprawny pesel. Próbowałam zmieniać, nie wpisywać wcale i nic nie dało.

30 listopada 2013 14:41

ja zalogowałam się przez facebook'a i nie musiałam podawać nr pesel

Anonimowy
30 listopada 2013 17:24

U mnie nie chciało wejść na operze, spróbowałam na ff i udało się :)

30 listopada 2013 18:39

u mie to samo, pisze, że niepoprawny pesel...

Anonimowy
30 listopada 2013 22:29

a ja zrobiłam tak jak pisałaś i nadal nie zapisuje mi peselu po czym woła go przy finalizacji zamówienia, wiec nie wiem co jest grane

1 grudnia 2013 09:23

Jak już się zalogujesz przez facebook'a , to na tej stronie esmokingworld.pl musisz wejść w swój profil i podać datę urodzenia . U mnie to zadziałało.

Anonimowy
1 grudnia 2013 14:01

jak wpisuje swój pesel to wyskauje, ze nieprawidłowy

1 grudnia 2013 16:27

to jest na pewno za darmo??

Anonimowy
1 grudnia 2013 19:44

u mnie wszystko w porządku pesel wpisany i poszło

Anonimowy
3 grudnia 2013 12:50

Niestety podany przez ciebie adres URL nie jest dostępny.
Ci się dzieje?

3 grudnia 2013 13:03

Tak mi się dzieje :) Bo widocznie oferta już nieaktualna :)

20 grudnia 2013 20:55

@Paulina M Tak, przesyłka jest darmowa :)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger