Darmowy e-papieros - (nieaktualne)


Aby otrzymać Darmową próbkę dodaj wybrany produkt do koszyka i wpisz kod: esmokingworld

Drugą próbkę dostaniesz gratis.

Dostawa próbek e-papierosów jest realizowana bezpłatnie.

Promocja ważna do wyczerpania zapasów.



WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):











Udostępnij: :
 

+ komentarze + 8 komentarze

Anonimowy
8 listopada 2013 16:31

nie puszcza zamowienia wyswetla sie ze podany pesel jest nieprawidlowy

Anonimowy
8 listopada 2013 18:14

Piszę że kod niepoprawny. . _

Anonimowy
8 listopada 2013 18:32

U mnie to samo.

Anonimowy
8 listopada 2013 19:25

poszło

Anonimowy
8 listopada 2013 20:05

tak samo umnie ze pesel nieprawidłwy :(

8 listopada 2013 22:00

ja pesel nie wpisywałam i zamówiłam :)

Anonimowy
9 listopada 2013 19:27

a ja wczoraj późnym wieczorem złożyłam zamówienie i się udało :) dostałam maila z potwierdzeniem :)

Anonimowy
19 listopada 2013 14:40

Pesel chcieli? a myślicie że po co im pesel?. teraz czekajcie na listonosza jak przyniesie list z wezwaniem do zaplaty za e-papierosa ;-] podawanie pesel, nie jest dobrym pomyslem,nie warto. pózniej są problemy same,tez podalem ,ale na innej stronie,a potem sprawdzili adres i moja skrzynka pocztowa byla zasypywana ulotkami od tej firmy

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger