Zostań testerką Philips Multicooker!


Weź udział w testach Multicookera i zdobądź go! Wypełnij formularz zgłoszeniowy oraz dokończ zdanie: "Jak multicooker ułatwiłby ci gotowanie dla twojego dziecka?". Zgłaszać można się do 10 października 2013 r.

Spośród nadesłanych zgłoszeń redakcja do 14 października wyłoni 5-ciu testerów, którym przesłany zostanie Multicooker. Pięć wyłonionych w konkursie osób zobligowanych jest do napisania, między 16 a 25 października, opinii na temat sprzętu. Opinię należy przesłać na adres: konkursy.dziecko@firma.interia.pl



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli jesteś zadowolony z tej informacji, proszę kliknij poniżej "Lubię to". Wasze zadowolenie jest dla mnie informacją i zachętą do szukania dalszych okazji :)
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 2 komentarze

Anonimowy
9 października 2013 16:26

mam nadzieję, że uda mi się przetestować tego multicookera, bo zapowiada się na urządzenie ułatwiające życie pań domu i mam dobre doświadczenia z philipsem

14 października 2013 22:18

Właśnie dostałam informację, że zakwalifikowałam się do grupy pięciu osób mające szczęście przetestować to cudeńko. Z niecierpliwością czekam na przesyłkę bo mam ogromną chęć już przygotowywać fajne potrawy z szybkością błyskawicy. Trochę mało czasu dali na recenzje ale dam radę.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger