Przetestuj krem Venus


Aby wygrać należy dokończyć zdanie: Moje ciało jesienią....

Do przetestowania 5 kremów - Nawilżająco – ochronny krem do twarzy i ciała Venus (duże opakowanie aż 250 ml)

W konkursie mogą brać zarówno osoby posiadające bloga, jak również te, które bloga nie prowadzą. Jeżeli prowadzisz bloga wspomnij o tym, w swoim zgłoszeniu.

Zgłaszać można się do 10 listopada 2013



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 4 komentarze

Anonimowy
30 października 2013 12:16

Moje ciało zimą potrzebuje szczególnego nawilżenia dlatego najlepiej sprawdzi sie krem firmy VENUS

Anonimowy
30 października 2013 19:55

Jesień i zima dla mojego ciała to trudny okres...mam bardzo wrażliwą i suchą cerę....szukam kremu który mnie ukoi
..pulupulu76@tlen.pl

Anonimowy
31 października 2013 18:30

Moje ciało jesienią jest szorstkie i odwodnione. Moja skóra przypomina skóre krokodyla. Dlatego bardzo chętnie wypróbuję kremu, który pomoże mojej skórze odzyskac nawilżenie i gładkość. mamut.iwona@op.pl

31 października 2013 23:12

ile razy mam Wam powtarzać że tutaj nie piszemy odpowiedzi tylko pod linkiem który podaję !!!

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger