Przetestuj golarkę Braun CoolTec CT2s


Wypełnij ankietę zgłoszeniową i wygraj pierwszą na świecie golarkę Braun °CoolTec z technologią aktywnego chłodzenia dla swojego ukochanego mężczyzny!

Aby przetestować golarkę należy wypełnić ankietę oraz odpowiedzieć na jedno pytanie "Dlaczego to właśnie Twój mężczyzna powinien przetestować najnowszą golarkę marki Braun CoolTec z technologią aktywnego chłodzenia?"

Aż 10 mężczyzn będzie miało przyjemność przetestować golarkę Braun CoolTec CT2s

Ankietę można wypełniać do 11 listopada 2013.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 12 komentarze

25 października 2013 00:17

szkoda, że trzeba mieć konto na wizażu :/

25 października 2013 09:50

Ankieta wypełniona. Ależ mąż by się ucieszył, gdyby miał możliwość testowania tej nowinki technicznej.

Anonimowy
24 listopada 2013 16:11

Otrzymałem golarkę w ramach projektu TRND - golarka jest solidnie wykonana, poręczna, radzi sobie z naprawdę twardym zarostem, wygląd nie budzi zastrzeżeń jest nowoczesny - GORĄCO POLECAM PRODUKT :)

Anonimowy
26 listopada 2013 21:17

voltan TRND

Golarka już po pierwszych testach. Jak na golarkę klasy premium przystało solidnie wykonana, z dobrych jakościowo materiałów - nic made in china. Design golarki jest naprawdę imponujący jak na XXI wiek przystało. Mam jednak drobną uwagę: w instrukcji obsługi na stronie 15 w ostrzeżeniach jest kawałek tekstu po angielsku zamiast po polsku. Myślę, że w golarce takiej klasy to niedopatrzenie powinno być usunięte. Pierwsze golenie zarostu powiedzmy 20 godzinnego - golarka sprawdziła się świetnie. Oczywiście z włączoną funkcją chłodzenia. Nie przypuszczałem że będzie tak efektywna przy goleniu tak krótkiego zarostu. Efekt - skóra gładziutka jak po użyciu 4 ostrzowej maszynki gillette lecz bez pianki, podrażnień i 4 razy szybciej - rewelacja!!! Efekt chłodzenia powoduje chwilowe jakby znieczulenie skóry i po goleniu brak jest jakichkolwiek podrażnień, zaczerwienień i swędzenia. Golarkę testuję w ramach projektu TRND. Drugi dzień testu rozpoczął mój ojciec - sceptyczny wobec nowości i oczywiście golarek elektrycznych -to będzie wyzwanie. Po testach nie chce więcej maszynki zwykłej i już wiem co mu kupić pod choinkę. Polecam CT2s w 100%

Anonimowy
2 grudnia 2013 17:02

Witam
Mam skórę wrażliwą i przy goleniu golarka elektryczna lub maszynką ręczną zawsze miałem podrażnioną skórę, zaczerwieniona co powodowało stany zapalne oraz niechęć do golenia, ale golarka BRAUN COOLTEC zmieniła to. Teraz mogę golić się kilka razy dziennie, gdyż wcześniejsze problemy zniknęły. Przycisk oznaczony "śnieżka" powoduje ze czynność golenia staje się większą przyjemnością - chłodzi twarz i nie odczuwa się efektów które były przy wcześniejszych golarkach bez tej funkcji. Golarka dobrze leży w reku, jest solidnie wykonana (widać fachowość a nie Chiński zamiennik), można się golić na sucho jak i pod prysznicem. Pracuje cicho, a czyszczenie odbywa się poprzez szczoteczkę załączoną do golarki lub pod strumieniem wody.
Po ogoleniu golarka Braun Cooltec moja skora jest dokładnie ogolona i mila w dotyku (potwierdza to moja zona).
Jest to produkt godny polecenia, a jeżeli się wahacie nad kupnem to szkoda czasu, musicie ja mieć.
POLECAM Piter_wot!!!!!

Anonimowy
3 grudnia 2013 22:11

Sutosardoniczny TRND

Witam was serdecznie!
Właśnie przed chwilą się ogoliłem :) Z golarką Braun CoolTec muszę się widzieć co dziennie odkąd ją mam. Dostałem ją w ramach projektu TRND i zakochałem się od pierwszego użycia :) Efekt chłodzenia to coś na co czekałem od dawna. Miałem zawsze podrażnioną skórę po goleniu a teraz? To tylko złe wspomnienie. Golenie z Braun CoolTec jest dokładne, szybkie a co najważniejsze przyjemne. Polecam wszystkim! Ta maszynka odmieni wasze dotychczasowe golenie!

4 grudnia 2013 12:37

Witam!

Znalazłem się w gronie 400 testerów golarki braun (: Dzięki uprzejmości trnd Polska, moja skóra nie jest już podrażniona i w końcu zacząłem się golić "na zero", a nie jak do tej pory zwykłą maszynką do włosów na 1mm. Wszystko to dzięki funkcji aktywnego chłodzenia, która niweluje podrażnienia skóry. Bardzo dobre wykonanie i piekielnie ostre ostrza sprawiły, że zostałem wielkim fanem tej maszynki (: Gorąco polecam! kroku

Anonimowy
4 grudnia 2013 18:10

Lanthan
Witam, będąc jednym z testerów tej maszynki, chcę podzielić się pozytywnymi odczuciami odnośnie tego produktu.
Już po otrzymaniu jej, można zauważyć że Braun postawił na jakość. Golarka dobrze leży w dłoni, nie wyślizguje się. Goli szybko i dokładnie, a co najważniejsze bez podrażnień. Godna polecenia.

tengu6
5 grudnia 2013 12:30

Jestem jednym z 400 testerów golarki Braun CoolTec CT2S dzięki trnd.
Oto moje wrażenia po 11 dniach golenia.
Golarka jest solidne wykonana (produkt Made in Germany), maszynka pewnie leży w dłoni, mimo dość sporej wagi (system chłodzenia !), a dzięki pokryciu elementami gumowymi nie wyślizgnie się nawet z mokrych rąk (możemy ją stosować zarówno na mokro jak i na sucho) .
System chłodzący sprawdza się rewelacyjnie, mimo że początkowo byłem sceptycznie nastawiony to muszę stwierdzić , że rzeczywiście brak podrażnień i pieczenia przy dłuższym goleniu.
Długo trzymająca bateria. Golę się codziennie już od 11 dni i dopiero dzisiaj zaczęła mrugać niebieska dioda od chłodzeniania, natomiast zielona jeszcze nie, przypuszczam,że będę w stanie się ze dwa razy jeszcze ogolić.
Niestety do golenia na specjalnie okazje to się raczej nie nadaje, przynajmniej jeśli chodzi o mój zarost, to nie do końca sobie radzi, zawsze wyczuję że gdzieś nie "dojechała", zwłaszcza na szyi. Moim zdaniem to kwestia konstrukcji głowicy, poprzednia maszynka Braun FreeGlider była pod tym względem lepsza.
Ale jeśli myślimy o codziennym, szybkim, w miarę dokładnym goleniu to jest jak najbardziej OK.

5 grudnia 2013 23:36

pancio

Jestem użytkownikiem tego sprzętu a to dzięki pewnemu projektowi trnd - dzięki ;). Golarka jest naprawdę wysokiej jakości. Dobrze goli, szybko, dokładnie a co najważniejsze nie mam po niej podrażnień i krostek.Na tym zależało mi najbardziej gdyż mam wrażliwą skórę. Funkcja chłodzenia, o której informuje producent naprawdę jest genialna. To nie blef. Oglądając kiedyś reklamę nie byłem przekonany ale ta funkcja to prawdziwy przełom. Niesamowite uczucie podczas golenia /i po nim/, totalny ziąb ;) Do tego świetnie wygląda i leży w dłoni. Aby ogolić się jeden raz wystarczy podładować ją na 5min. A funkcja aktywnego chłodzenia jest uruchamiana przy pomocy jednego przycisku.

11 grudnia 2013 16:36

Witam. mam przyjemność używać golarkę elektryczną BRAUN model CoolTec CT2s w projekcie zespołu trnd. Dotychczas goliłem się używając manualnych wieloostrzowych golarek i kremu do golenia - ponieważ kiedyś golarka elektryczna wiodącej firmy nie dawała sobie rady z moim twardym zarostem. Obecnie testuję model CoolTec CT2s i muszę stwierdzić, że to zupełnie inna bajka. Golarka jest bardzo estetycznie wykonana,
czuć niemiecką dokładność. Dogala precyzyjnie, cicho i szybko, dodatkowo system chłodzenia poprawia komfort golenia bez jakichkolwiek podrażnień a moja skóra jest naprawdę gładka. Bardzo prosty i szybki sposób czyszczenia golarki po użyciu. Jedyny niewielki minus to brak bezpośredniego podłączenia do prądu w czasie golenia ale niweluje go szybkie ładowanie. Obecnie mija drugi tydzień i cieszę się, że zostanie ze mną dłużej. Polecam niezdecydowanym.

Anonimowy
16 grudnia 2013 13:36

Artur z TRND
Polecam golarkę BRAUN CoolTec CT2s bo mam przyjemność testować ją w ramach projektu TRND i rzeczywiście jest to przyjemność. Dobrze trzyma się w dłoni, goli świetnie i szybko zarówno długi jak i krótki zarost, funkcja chłodzenia naprawdę działa super. Zero podrażnień, twarz gładka jak nigdy. Efekt chłodzenia sprawia, że znika uczucie palenia skóry jak po innych golarkach. Ja jestem bardzo zadowolony i polecam ją wszystkim, a szczególnie osobom skłonnym do podrażnień po goleniu.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger