Darmowa próbka Fairy Platinum All in One


Zamów darmową próbkę Fairy Platinum All in One zawierającą 3 kapsułki do zmywarek automatycznych. Wystarczy poprawnie wypełnić formularz kontaktowy.



DARMOWA PRÓBKA - Kliknij tutaj

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):











Udostępnij: :
 

+ komentarze + 6 komentarze

8 listopada 2013 13:31

Czy ktoś już otrzymał próbki Fairy?Zgłosiłam się dwa tygodnie temu i nic... :(

8 listopada 2013 14:23

ja też jeszcze nie dostałam

Anonimowy
9 grudnia 2013 19:24

dostałam 3 tabletki do zmywarki:)

Anonimowy
1 września 2014 20:59

Ja dostałam po tygodniu listonosz mi przyniósł

Anonimowy
16 października 2014 16:29

ciekawa jestem jak wam się udaje zamówic tabletki do zmywarki Fairy,mnie nie wychodzi

Anonimowy
16 października 2014 16:31

ciekawa jestem jak wam się udaje zamówić kapsułki do zmywarek mnie nie wychodzi

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger