Darmowa mapa samochodowa


"Przypominajka" dla tych którzy jeszcze nie zamawiali: Wypełnij formularz na stronie Klubu K2 i odbierz darmową mapę samochodową.



DARMOWA MAPA - Kliknij tutaj

Jeżeli jesteś zadowolony z tej informacji, proszę kliknij poniżej "Lubię to". Wasze zadowolenie jest dla mnie informacją i zachętą do szukania dalszych okazji :)




Udostępnij: :
 

+ komentarze + 2 komentarze

26 października 2013 14:13

ja już ją ponad pół roku temu zamawiałam i nadal cisza ;)

Anonimowy
27 października 2013 11:24

A ja zamawiałam gdzieś z miesiąc temu i w tamtym tygodniu przyszła :)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger