Darmowe próbki dla dzieci i mam


Do "złowienia" są 4 zestawy, każdy zawiera 10 testerów ( zestawy minimalnie różnią się, ale każdy jest tak samo próbko- atrakcyjny! )

Należy dokończyć zdanie: „Lubię otrzymywać darmowe próbki bo ... "

Zgłaszać można się do 1 marca 2013.

Więcej informacji znajdziecie TUTAJ
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 13 komentarze

Anonimowy
26 lutego 2013 09:38

„Lubię otrzymywać darmowe próbki bo ... "
Nim kupię pełnowymiarowy produkt, wolę na sobie sprawdzić, czy rzeczywiście jest tak jak obiecuje producent.Wszyscy lubimy próbki perfum. Bo to bardzo fajna rzecz: móc zapoznać się z coraz to nowym zapachem, móc zaaplikować go rano w domu na różne części ciała (nie tylko na nadgarstki jak z testera w sklepie), móc cały dzień obcować z zapachem aby się z nim zżyć i ocenić czy nam on pasuje. Próbki są także nieocenione na wyjazdy: łatwiej spakować do walizki malutką fiolkę albo nawet kilka, niż ciężkie butelki ulubionych perfum,szamponow , itp .

Anonimowy
26 lutego 2013 10:39

Lubie otrzymywać darmowe próbki bo....'' Nim kupię pełnowymiarowy produkt wolę sprawdzić na sobie-(czy mi odpowiadają ,jaki zapach mają,czy żeczywiście jest jakości takiej jak mówi producent ... Łatwiej je spakować do walizki ,kosmetyczki torby do wózka zajmują one bardzo mało miejsca ,...Itp.

Anonimowy
26 lutego 2013 11:56

Lubię otrzymywać darmowe próbki bo dzięki temu mogę stwierdzić czy dany produkt będzie mi odpowiadał, łatwiej będzie mi się zdecydować na jego zakup. Nikt nie lubi kupować " kota w worku":)

26 lutego 2013 12:03

Dziewczyny a czy ja napisałam że macie tutaj umieszczać swoje odpowiedzi?

Anonimowy
26 lutego 2013 20:16

Lubię otrzymywać darmowe próbki bo dzięki temu mogę stwierdzic czy dany produkt bedzie mi odpowiadał,a tagże lubię testować nowe produkty:)

Anonimowy
27 lutego 2013 15:35

lubie dostawac darmowe probki bo moje dziecko jest uczulone na duzo kosmetykow dla dzieci i zamin kupie duze opakowanie wole sprawdzic czy nie bedzie mialo uczulenia

Anonimowy
27 lutego 2013 22:08

Lubię dostawać darmowe próbki bo, to dzięki nim można przetestować dany produkt nie kupując go w dużym opakowaniu. Lubię dostawać próbki bo jestem otwarta na świat i nowości. Takie darmowe próbki pozwalają na ułatwienie życia (tzn wyboru )

Anonimowy
28 lutego 2013 00:18

lubię dostawać darmowe próbki bo zawsze można sprawdzić czy jest się uczulony na dany kosmetyk ,nietrzeba kupować zazwyczaj dużego opakowania.ponadto jestem otwarta na nowości.

28 lutego 2013 11:20

Lubię otrzymywać darmowe próbki ponieważ bardzo się przydają i zawierają ciekawe informacje i zawsze można sprawdzić czy jest się uczulony na dany kosmetyk ,nie trzeba kupować zazwyczaj dużego opakowania.ponadto jestem otwarta na nowości.

Anonimowy
28 lutego 2013 22:52

marzenaimarcin@tlen.pl
„Lubię otrzymywać darmowe próbki bo uwielbiam eksperymentować produkty których jeszcze nie znam a następnie wybrać ten który najbardziej mi odpowiadał oraz nie uczulał i zakupić całe opakowanie danego produktu! "

Anonimowy
4 marca 2013 20:29

Mój TY Łowco Okazji, dziękuję Ci za zamieszczenie informacji o konkursie :). To właśnie dzięki Tobie i tej wiadomości miałam szansę wziąć udział i popisać się swoją kreatywnością. Dziś dostałam informację, że jestem jedną ze szczęśliwych zwyciężczyń, a więc dziękuję :) :) :)
madib

Anonimowy
18 marca 2013 17:16

Lubię otrzymywać darmowe próbki bo dzięki temu mogę stwierdzic czy dany produkt bedzie mi odpowiadał.;)

Anonimowy
1 kwietnia 2013 22:24

Lubię otrzymywać darmowe próbki bo dzięki temu mogę ocenić czy dany produkt będzie mi odpowiadał, łatwiej będzie mi się zdecydować na jego zakup. To duża oszczędność czasu i pieniędzy.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2014, darmowe gadżety, testowanie, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger