Próbki od Pharmaceris

Dzisiaj dotarły do mnie próbki od Pharmaceris. Pierwszy raz dostałam próbki listem poleconym, zazwyczaj listonosz zostawiał kopertę w skrzynce. W kopercie znalazłam 4 próbki dla dzieci:
- 2x żel delikatny do mycia ciała
- 2x balsam nawilżający do ciała

Można było je zdobyć zgłaszając się do testowania. Pierwsze i ostatnie 1000 osób które wypełniło ankietę otrzymało właśnie te próbki. 


Udostępnij: :
 

+ komentarze + 3 komentarze

17 października 2012 20:38

ja też dostałam :D

Anonimowy
17 października 2012 22:24

Też dostałam wczoraj i poleconym :)

Anonimowy
21 października 2012 17:08

Także je dostałam i już wypróbowałam !

Balsam po mimo ,że jest bezzapachowy jest świetny. Szybko się wchłania ,a skóra zostaje bardzo dobrze nawilżona , natomiast jeśli chodzi o ,żel nie ma rewelacji ; )

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2014, darmowe gadżety, testowanie, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger