Darmowe próbki dla dzieci

Całkiem niedawno doszedł do mnie upominek od Lovela, szkoda że tak późno, ale to nic, sprezentuję w rodzinie, bo niedługo będzie kolejny bobas. Zaglądajcie na stronę LOVELA, może jeszcze się powtórzy taka akcja i będziecie mogli z niej skorzystać.


Wkleję od razu stare zaległości, które też dostałam. A więc śliniaczek Bebilon wraz z próbką mleka, które już zostało wykorzystane ;) Dość długo czekałam, ale dostałam. Jeżeli też macie ochotę to możecie zarejestrować się TUTAJ


Zamówiłam również na stronie JOHNSON'S BABY darmowe próbki. Można wybrać 3 z 4. Dotarły bardzo szybko. Polecam


Kolejna próbka to od HiPPA. Aby otrzymać próbki najpierw trzeba było się zarejestrować w Klubie Maluszka. Następnie po zarejestrowaniu po prawej stronie widoczna była opcja - zamów próbki. Podobno już ta opcja nie jest dostępna, więc fajnie że się załapałam. Dostałam po jakimś czasie 2 próbki mleka, słoiczek z jabłuszkiem oraz łyżeczkę, którą stosujemy do dziś. Jeżeli chcesz się zarejestrować to kliknij TUTAJ


No i ostatnia rzecz jaką dostałam dla dziecka to butelka Avent. Należało zarejestrować się na forum (nie podam nazwy bo już nie pamiętam) i zaprosić chyba dwie osoby do zarejestrowania się na nim i należało wysłać ich dane oraz swój adres. No i po ok. 2 tygodniach dostałam butelkę Avent :)


No to na razie tyle, czekam teraz na krem do testowania, oraz na wygrane w konkursach :)
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 11 komentarze

Anonimowy
16 lutego 2012 16:41

Hej:)
jestem już od dawna zarejestrowana w klubie maluszka ale nie ma tam nic takiego jak darmowe probki.Prosze o pomoc;)

Anonimowy
17 lutego 2012 14:45

cześć.ale tam nie ma mowy o darmowych próbkach, tylko po prawej stronie pisze "Chcesz wiedzieć więcej? Zamów pakiety Hipp." to niby o to by były darmowe próbki? :)

17 lutego 2012 16:27

ja zamawiałam 5 miesięcy temu, widocznie się coś zmieniło, dzięki za info, zmienię w opisie żeby nie wprowadzać innych w błąd

Anonimowy
21 lutego 2012 10:41

Zamówienie tego pakietu hipp nic nie kosztuje

Anonimowy
4 marca 2012 11:45

To fajnie że są darmowe próbki dzięki nim możemy zamawiać i próbować jeśli nam się nie spodoba do widocznie ten produkt nie jest taki dobry jak go reklamują i chwalą ostatnio zamawiane były prze ze mnie wiele różnych produktów np.
- podpaski
- jedzonka
- bebiko
- mleka dla dzieci modyfikowane itd. itp.

Anonimowy
11 kwietnia 2012 14:25

to świetna sprawa dziś dostałam próbki od johnsona czekałam tylko tydzień

Anonimowy
16 kwietnia 2012 20:48

właśnie szukam gdzie mogę zamówić jakieś próbki :) za ok 3 tygodnie córeczka przyjdzie na świat i chętnie bym coś popróbowała zanim kupie ogromne butelki z kosmetykami bądź nie takie mleczko :) jesli macie coś sprawdzonego proszę o info

8 grudnia 2012 19:57

Kocham osobę, która założyła tego bloga :) Wile paczek doszło do mnie bardzo dziękuje ;* Zapraszam do przeczytania mojej książki na moim blogu :D Dzięki że masz ten blog, i dalej go prowadź koffam :*

Anonimowy
15 stycznia 2013 19:34

to fajne ze są darmowe próbki tez chciała bym dostać coś dla mojej córeczki

Anonimowy
19 marca 2013 11:29

witam gdzie mozna dostac darmowe próbki dla dzieci?Majka

19 marca 2013 11:57

przecież wszystko na blogu jest podane, wystarczy poszukać

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2014, darmowe gadżety, testowanie, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger