Nie wiesz co napisać do firmy z prośbą o darmowe próbki? Poniżej znajdziesz małą ściągawkę. Na pewno znajdziesz coś co Ci podpasuje.



Przykład 1
Dzień dobry. Nazywam się Marta Nowak. Jestem zainteresowana produktami Waszej firmy lecz chciałabym je najpierw wypróbować, dlatego proszę o przesłanie kliku próbek do testów jeżeli jest to możliwe. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Mój adres:
Marta Nowak
ul. Wichrowa 1
43-952 Zielona Góra


Przykład 2
Witam. Jestem zainteresowana kosmetykami Waszej Firmy. Jednak zanim dokonam zakupu, chciałabym je najpierw wypróbować. Dlatego byłabym bardzo wdzięczna za przesłanie mi kilku próbek, ponieważ mam wrażliwą skórę i nie mogę używać wszystkich kosmetyków. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Mój adres:
Marta Nowak
ul. Wichrowa 1
43-952 Zielona Góra

Przykład 3
Dzień dobry. Jestem zainteresowana kupnem Państwa karmy dla mojego psa/kota, lecz najpierw chciałbym sprawdzić czy mojemu psu/kotu Państwa produkt smakuje, proszę też o dołączenie do listu broszury na temat Państwa produktu. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Wiek i waga psa/kota.

Mój adres:
Marta Nowak
ul. Wichrowa 1
43-952 Zielona Góra

Przykład 4

Dzień dobry. Kolekcjonuje wszystko, co jest związane z piwem.
A tak się składa że z Państwa wyrobów nie mam nic, czy moglibyście mi przysłać jakieś gadżety?? Z góry bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam!!

Mój adres:
Marta Nowak
ul. Wichrowa 1
43-952 Zielona Góra

Przykład 5
Witam. Chciałabym/chciałabym się dowiedzieć czy można uzyskać darmowe gadżety i materiały informacyjne dotyczące Waszego rejonu.

Oto mój adres:
Marta Nowak
ul. Wichrowa 1
43-952 Zielona Góra


Przykład 6

Witam. Jestem Pani/Pana wiernym fanem i bardzo by mi zależało na Pani/Pana autografie. Jeśli to nie sprawi problemu proszę przesłać go na mój adres.

Oto mój adres:
Marta Nowak
ul. Wichrowa 1
43-952 Zielona Góra

Przykład 7
Dzień dobry. Jestem bardzo zainteresowany kontynuowaniem nauki w szkole ..../na uczelni ... , lecz najpierw chciałbym się zapoznać z materiałami informacyjnymi. Jeżeli posiadają Państwo jakieś bezpłatne materiały to proszę przesłać na adres:

Marta Nowak
ul. Wichrowa 1
43-952 Zielona Góra

Z góry dziękuję i pozdrawiam


Przykład 8
Dzień dobry. Interesuję się turystyką. Chciałabym się dowiedzieć więcej o waszym mieście/parku/gminie. Czy istnieje możliwość przesłania mi darmowych broszur, przewodników lub gadżetów związanych z X.

Oto mój adres:
Marta Nowak
ul. Wichrowa 1
43-952 Zielona Góra

Z góry dziękuję i życzę miłego dnia, pozdrawiam

Przykład 9

Dzień dobry. Od kilku lat jestem Waszą stałą klientką. Chciałabym się dowiedzieć czy można uzyskać darmowe gadżety i materiały informacyjne dotyczące Waszych produktów. Pomogłoby to mi oraz moim znajomym dokonywać lepszych wyborów kosmetyków. Z góry dziękuję za pozytywne rozpatrzenie prośby.

Oto mój adres:
Marta Nowak
ul. Wichrowa 1
43-952 Zielona Góra

Przykład 10
Witam. Interesuję się turystyką. Niestety nie miałam nigdy możliwości odwiedzić (nazwa miejscowości). Chciałabym więcej dowiedzieć się o tej miejscowości. Czy byłaby możliwość przesłania mi bezpłatnych przewodników, map lub gadżetów? Z góry dziękuję.

Oto mój adres:
Marta Nowak
ul. Wichrowa 1
43-952 Zielona Góra

Przykład 11

Dzień dobry. Wasza firma na polskim rynku jest jedną z najlepszych ,w związku z tym chciałabym się dowiedzieć czy istnieje możliwość otrzymania od Państwa bezpłatnych ulotek informacyjnych oraz gadżetów.

Oto mój adres:
Marta Nowak
ul. Wichrowa 1
43-952 Zielona Góra

Byłabym wdzięczna za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Miłego dnia. Marta Nowak

Przykład 12
Dzień dobry. Jestem zainteresowana Państwa firmą, ale nigdy nie używałam Waszych kosmetyków. Dlatego bardzo prosiłabym (jeżeli oczywiście jest taka możliwość) o przysłanie mi darmowych próbek (mile widziane również katalogi, jeżeli Państwo takowe wysyłają) na adres: [ tu adres] Z wyrazami szacunku, [ imię i nazwisko ]

Przykład 13
Dzień dobry. Chciałbym spytać czy dysponujecie darmowymi próbkami karm dla psów/kotów. Chciałbym je wypróbować przed zakupem, z racji, iż mój zwierzak bywa wybredny. Jeżeli istnieje taka możliwość proszę o wysłanie ich na niżej podany adres. Z góry dziękuję.

Marta Nowak
ul. Wichrowa 1
43-952 Zielona Góra

Przykład 14
Dzień dobry. Od pewnego czasu kolekcjonuję gadżety z logo firm. W związku z tym chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość otrzymania od Państwa bezpłatnych gadżetów? Jeżeli tak to proszę przesłać na adres:

Marta Nowak
ul. Wichrowa 1
43-952 Zielona Góra

Dziękuję i mam nadzieję, że dzięki państwu moja kolekcja powiększy się o kolejne egzemplarze.

Przykład 15
Dzień dobry. Nazywam się Marta Nowak od kilku lat kolekcjonuje gadżety różnych firm, miast, instytucji. Bardzo mnie to wciągnęło, ponieważ miło jest zobaczyć jakaś paczuszkę z fajnymi rzeczami. Stało się to moją pasją. Moja kolekcja jest już spora, ale nie poddaję się i zbieram nadal! Szczególne miejsce w mojej kolekcji zajmują smycze, kubki, przypinki , kalendarze,pocztówki, naklejki i innego rodzaju gadżety reklamowe. Pisze do Państwa z pytaniem , czy pomogą mi Państwo zwiększyć moją kolekcje o gadżety z Waszym logo? Byłabym bardzo wdzięczna za wysłanie mi kilku darmowych gadżetów reklamowych i folderów. Bardzo mi zależy.

Oto mój adres:
Marta Nowak
ul. Wichrowa 1
43-952 Zielona Góra

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Przykład 16

Witam, nazywam się Marta Nowak. Od pewnego czasu kolekcjonuję gadżety,naklejki różnych firm. Jest to moja pasja i za razem hobby. Moja kolekcja nie jest za pokaźna więc proszę o wysłanie bezpłatnych gadżetów firmowych. Byłabym bardzo wdzięczna i szczęśliwa jeżeli moje zbiory powiększą się o nazwę Waszej firmy. Z góry dziękuje za poświęcenie mi kilku minut i przysłanie bezpłatnych gadżetów.

Oto mój adres:
Marta Nowak
ul. Wichrowa 1
43-952 Zielona Góra

Przykład 17
Dzień dobry Nazywam się Marta Nowak i mieszkam w Zielonej Górze. Tak więc mam problem. Moja klasa ma jechać na wycieczkę. Ale nie ma żadnych propozycji na miejsce wyjazdu. No i na mnie spadł obowiązek poszukania jakiegoś miasta i zrobienia coś w rodzaju prezentacji, by zachęcić klasę. Dlatego chciałabym poprosić o jakieś gadżety i ulotki o *nazwa miasta*. Przydałyby mi się przy prezentacji. Jeżeli posiadają Państwo takowe to proszę przesłać na poniższy adres.

Marta Nowak
ul. Wichrowa 1
43-952 Zielona Góra

Przykład 18
Witam! Mam na imię Paweł Nowak i mam 25 lat. Interesuję się sportem, a przede wszystkim piłką nożną. Piszę do państwa z wielką prośbą. Moim hobby jest kolekcjonowanie wszelkich pamiątek związanych z polskimi klubami piłkarskimi. W związku z tym zwracam się do Państwa z wielką prośbą. Czy mógłbym otrzymać od Państwa materiały waszego klubu? Najbardziej zależałoby mi na biletach z poprzednich meczy, kartach i autografów zawodników, proporcach, plakatach, zdjęciach, naklejkach, ale również w ramach możliwości prosiłbym o inne gadżety, np. smycze, koszulki, długopisy, przypinki. Mam nadzieję, że moja prośba nie sprawi Państwu większego problemu i zostanie ona pozytywnie rozpatrzona.