Darmowe próbki perfum co miesiąc !!!




Dzięki kampanii Try New Perfumes możesz otrzymywać co miesiąc nowe próbki perfum całkowicie za darmo! Członkostwo polega na wyrażaniu swojej opinii poprzez wypełnienie ankiet. W zamian za to otrzymujesz darmowe próbki.

Aby testować kosmetyki za darmo, musisz wypełnić krótki formularz. Zapisując się do bazy użytkowników kampanii, będziesz mieć szansę do otrzymania nowych próbek raz w miesiącu!

ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj


Udostępnij: :
 

+ komentarze + 10 komentarze

Anonimowy
29 marca 2012 10:14

witam bardzo kocham perfumy chcialabym miec ich niezliczona ilosc :)) ale jest to niemozliwe ze wzglegu na finasne, bardzo chcialabym otrzymywac darmowe probki dziekuje i pozdrawiam

bzndeguara@yahoo.com

Anonimowy
16 kwietnia 2012 18:17

WITAM BARDZO KOCHAM PERFUMY CHCIAŁAMBYM MIEC ICH NIEZLICZONOM ILOSC,ALE JEST TO NIEMOZLIWE ZE WZGLEDU NA FINANSE ,BARDZO CHCIAŁAMBYM ORZYMYWACI DARMOWE PROBKI DZIEKUJE BARDZO I POZDRWIAM.

Anonimowy
7 marca 2013 14:32

to kliknij w "FORMULARZ - DARMOWE próbki" jest to nad komentarzami, wypełnij fomularz zgodnie z poleceniami potwierdź e-mail i gotowe... anie piszesz w komentarzach że chcesz próbki... ludzie myślcie trochę (żal) :(

Anonimowy
25 lipca 2013 18:45

nie wiecie czy przesyłka coś kosztuje czy wszystko jest gratis?

Anonimowy
3 października 2013 19:28

tez jestem ciekaw czy przesyłka coś kosztuje chcę wiedzieć bo jak wyślą na mój koszt z niewiadomo kad to bardzo możliwe ze kupienie perfumy w sklepie by wyniosło taniej.

Anonimowy
31 grudnia 2014 20:50

Mnie pojawia się taki napis:
Nie można połączyć się z bazą danych, należy sprawdzić konfigurację.

Anonimowy
11 lutego 2015 21:17

LOGOWAŁA SIE JAKIŚ ROK TEMU I DO TEJ PORY NIC JESZCZE NIE DOSTAŁAM PODEJRZEWAM ŻE TO JAKA ŚCIEMA

Anonimowy
1 marca 2015 14:47

To jest jedno wielkie oszustwo, jeśli ktoś doczytał, to zobaczył, że tam piszą, że darmowa próbka przyjdzie dopiero po zaproszeniu 4 przyjaciół, ja tak zrobiłam, podałam ich maile i nikt nic nie dostał i wciąż jest napisane, że jeszcze nie zaprosiłam swoich 4 przyjaciół; na stronie nie ma żadnych ankiet do wypełnienia, nic tam nigdzie nie piszą o żadnych próbkach i ankietach, a wszystkie linki prowadzą do różnych stron, gdzie po zalogowaniu pobierają pieniądze z konta...

Anonimowy
18 lutego 2016 23:25

Moja koleżanka kiedyś się wrobiłaś w coś takiego i musiała płacić dużą kwotę pieniężną. Nie wiem jak jest z tą oto stroną ale boję się zamawiać, że stanie się dokładnie to co mojej koleżance. Zamawiam ktoś może już? Oszukali i musiałeś płacić? Proszę napisz czy to poważnie na serio. Jestem bardzo zainteresowana próbkami

Anonimowy
14 marca 2016 17:09

Czy ktoś wie, jak usunąć konto z tego badziewia?

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger